Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Loucos | użytkownik

imię i nazwiskoLuc adresMontrouge - Francja zarejestrowany30.09.2006 @23:07:45 ostatnio na stronie21.11.2017 @20:43:37



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty536 komentarze10680 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dagg    19.08.2010 @23:16:35
haha cwaniak, ale w przyszlosci musisz sie bardziej postarac :D
_______
'Tylko ten, kto dźwiga ciężar, wie, ile on waży.'
~Dagg    19.08.2010 @22:48:34
nie dziekuj! bede miala cala strone Twoich identycznych komentow! :-P
ostatnio edytowane: 2010-08-19 22:51:00
_______
'Tylko ten, kto dźwiga ciężar, wie, ile on waży.'
-Mgielna    01.08.2010 @13:27:02
~LittleMine    25.07.2010 @08:29:50
Merci et bon voyage !
~pachur    24.07.2010 @16:50:44
dzieki kolego ! bardzo mi milo ;]
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~APPE    24.07.2010 @10:22:46
dziekuje Luc, smutne to prawda, bo los tych dzieciakow jest niewiadomy sa z domu dziecka...
_______
_
~woytzek    19.07.2010 @22:11:32
Świetna galeria!
Brawo!
~APPE    18.07.2010 @16:02:07
dzięki
_______
_
~cmazarski    16.07.2010 @22:52:06
hence the addition to favorites
~cmazarski    16.07.2010 @22:46:20
don't worry, as you can see we can use english. I didn't mean comparison, only a gentle resemblance. contemplating your picture, one might say that nowadays the strength of living women is plasticised, turned into a pursuit of artificial perfection while we should praise the natural ones.
ostatnio edytowane: 2010-07-16 22:46:52
_______
https://www.youtube.com/user/darthxneon
~cmazarski    12.07.2010 @00:01:15
sorry, forgot that you're foreigner
I said: this reminds me of Feininger's seashells
it's very sculpturesque
~LittleMine    27.06.2010 @00:01:40
) Merci
~lilwhy    25.06.2010 @22:08:11
Dzięki
~LittleMine    22.06.2010 @23:41:45
Merci beaucoup
~sewewa60    20.06.2010 @01:20:59
Dziekuje LUC................. milo mi............................ ewa
~cmazarski    19.06.2010 @23:15:51
please leave, you're too good
~cmazarski    19.06.2010 @22:46:54
o widzisz, miałem się przyjrzeć, uno momento
~Yamaki    19.06.2010 @21:56:12
Nie ma za co
~yolander    14.06.2010 @00:01:34
a dziękuję za odwiedzinki !!!

pozdrowienia
~CzarlsBronson    01.06.2010 @12:29:58
dziękuje
~caramba    31.05.2010 @03:21:20
świetne prace, chetnie zobacze wiecej
~imago    24.05.2010 @13:43:57
_______
.."..Jesli ogórek nie śpiewa,
i to o żadnej porze,
to widac z woli nieba
prawdopodobnie nie może.... " (Gałczyński)
~LittleMine    23.05.2010 @22:53:34
Merci
~sylsybila    19.05.2010 @22:13:51
dziękuję za miłe słowa..
~NAGU    18.05.2010 @15:05:31
dzieki
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 65 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt